Tuesday, November 19, 2013

Fixa håret?


Det kan vara väldigt svårt att hitta bra frisörsalonger när man bor i storstäder. Det finns ju så många. Här i Rio är jag rädd att besöka frisören (även om jag verkligen skulle behöva det), då frisörerna oftast inte har någon koll på blont hår. Jag tycker mig ha exakt samma problem i Malmö. Att hittar en bra frisör i Malmö, är iaf enligt min mening supersvårt. Många som jobbar har gått endast någon intensivutbildning och jag tvilar inte på att hade jag fixat håret hemma själv så hade det blivit bättre än vad jag fått det gjort på frisörsalong i Malmö.

Vad tycker ni? Litar ni på frisörerna i storstäderna? Kollar ni upp de innan ni går, eller ni bara chansar?

Jag menar, har man kort hår så är det väl kanske inte hela världen om något blir fel, men om man har långt hår så är det jue en katastrof om frisören gör något fel.  Att gå från ett mega hårsval till pottfrisyr typ... MARDRÖM.
salong malmö


xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: