Tuesday, November 12, 2013

Sa någon impulsiv?



När mitt flyg blev bokat till Salvador, gjordes det efter midnatt dagen innan flyget gick.  Skulle ha flugit hem till Rio idag.... Men D var på som satan igår att jag skulle hänga med ut, so I did. Under nattens gång föll det att "åk inte hem än". Vad gör jag då? Jo, jag SMS:ar J och säger åt honom att boka om mitt hemflyg till onsdag istället...haha... Så nu bor jag i Stella Maris istället för Barra...haha... Ja, impulsivitet är vad jag är. Kan tilläggaatt jag var lagom nykter när jag sms:ade så visste inte ens i morse om mitt flyg var ombokat eller inte..haha... 2h sömn Något trött nu, men ska hoppa i säng strax. Obviously är det här man ska vara :) Och obviously fotade vi lite igår, eller mer..haha... Men ja, kan jue inte visa att dessa snälla fotbollspojkar gör annat än sover mellan träningarna. Har några foton på oss tjejer, som jag kan visa er imorgon. Kvällen och natten får obviously högsta poäng, enjoyed it a lot ;) So much fun!
xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: