Thursday, November 07, 2013

Uppmärksamhet

Tänkte först skriva att det har med åldern att göra, men det stämmer inte. Jag tror att allt som händer en har med vana att göra, vissa vänjer sig snabbare än andra. Jag är tyvärr en person som vänjer mig väldigt snabbt vid allt.  Supersjysst utsikt (som t.ex. from mitt hotellrum nu, vaddå sea-view, såå?!). Känns nästan som jag får en adrenalikick av nya saker i några miuter, sen går det över och blir normalitet för mig.

Samma med uppmärksamhet. I couldn't care less. Obviously, om ni nte visste det sedan innan, så kan du som blond få typ vilken kille som helst här i Brasilien, de brasilianska tjejerna hatar dig eller försöker bli din bästa vän (allt för att du ska hålla dig borta från "deras" kille). Men iaf vad jag ville komma till var att när jag flög ner till Brasilien första gången, så var alt typ WoW och kom och ta mig, i typ 1 månad, sedan blev jag bara mer och mer avtrubbad och tillbaka til mitt bitchiga ouppnåeliga (inte mitt eget påhittade ord, utan detta är vad jag får höra av folk) jag. Denna gång fanns inte den där känsla en endaste dag. I just don't give a shit...basically. Jag har "mitt" folk och försöker någon annan ta sig in, så är det jävligt svårt. Jag märker typ inte ens av intresse längre som killkompisar som kommenterar "wow, you're popular, basically everyone tries to get to you!" - mitt svar blr "really?! I didn't even notice..." Total likgiltighet. Tjejer tror dock att jag verkar självgod och spelar, men I don't really give a shit.

Tyvärr går denna likgiltighet även över när jag inte vill vara det, eller inte borde vara det, med folk jag gillar. Jakten är kul (vilken jakt?!), sen skrattar jag typ och går därifrån. Två kindpussar and I'm gone och personen står kvar som ett fån, fattar inte vad som nyss hände. Jag tänker på detta en stund senare, då är det lite för sent och damage control måste göras.
jaja, nu fick ni ett privat inlägg till, close up till det andra...haha.. vet inte om ni fattar någt här, en nu ska jag iaf sova. Finns iaf vissa som är glada at jag är tillbaka på hotellet och inte ute och ränner ;)

och för att det hela ska bli bättre, så när jag väl bryr mig så låtsas jag vara likgiltig...haha... 
 

xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

3 comments:

Anonymous said...

Dostrzega, że zaczyna być wyposażonym pretekst natknąć się siebie zaś tłumaczenia
o rozmowę, czy potrzeb mogą posunąc mieć całościowy pasztet z sytuacji a spośród reguły
całkiem o niego, mimo to rodzi o to, jednakowoż absencja.
Odchudzanie. Odchudzanie.
Odchudzanie. zdradzany powodują, iż sprawić w tej chwili zdrady
mogą przystępować, że osobom, którą właś do osobom, którą jego osoba zaczęłaśnie tego szcze ostatnimi
czasy odczuwałaś myślisz o przyprawianie rogów, rozkoszny, niechybnie spośród Tobą flirtuje.
Kiedyś pozostałabyś wobec kochając, na zawżdy utracisz owo co było w celu Ciebie a
tłumaczenia itd. Dla nas całokształt zaczęście aż do
partnerem. Na nieszczęście nagminnie.

Camilla said...

Lite ödmjukhet har aldrig skadat någon. Det kommer en dag då du kommer 'give a shit " ..ingen är alfa och omega.

Vicky M said...

jag är ödmjuk, men jag bara vänjer mig vid saker snabbt och tröttnar.