Wednesday, November 06, 2013

Welcome to my life

Jag delar med mig ganska mycket i bloggen, men samtidigt är jag väldigt privat med mitt "personal life". Då det egentligen är skitsamma och jag ändå inte skriver ut namn eller visar foto, så kan jag iaf berätta att det finns nackdelar med att dejta någon som är känd eller barn till en kändis. Handlar kanske inte om att de är "full of themselves", men att messa klockan halv fem på morgonen och typ "E du där?" och liknande fem stycken mess i rad, så att man vaknar (jag menar, you never know, får du fem mess på raken, så måste man kolla, något kan jue ha hänt). Jag sover, svaret blir whatever, jag kommer över nu. Jag sover klockan är halv fem på morgonen. - I don't care jag är hos dig om 15minuter tops".

Så man får snällt gå upp ur sängen och vänta på att taxin ska komma. Ni tänker kanske, varför inte bara skita i han? Jo, för att då hade nog hela apartmentbuilding fått vakna. Är man van att få som man vill så är man. Jaja, sometimes life is hard och man får helt enkelt svälja och va glad.

jaja, det var nog månaden dos av mitt privatliv...haha.. 
 xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

2 comments:

Anonymous said...

Lät inte direkt som en person som du dejtar utan mer som en person som enbart vill ha ett ligg.

Vicky M said...

det var inte precis en date jag beskrev...