Thursday, November 28, 2013

Utför?

Händer så mycket här just nu. Eller här och här hos mig och det är därför som jag är lite seg med att blogga, då obviously jag är ganska privat med my private life i bloggen. Tisdagen var ingen bra dag, hade värsta "bråket" med fotbollsspelaren, vilket var bra för mig, obviously mindre bra för honom. Ibland behöver man det där genombrottet för att kunna fungera normalt, that was it for me. 

 Jaja, jag gick iaf ut, hade bråket med honom medan jag var ute med vänner och såklart var alla "are you ok, are u ok?" "Yeah, I'm actually perfect." 

Huvudvärken var inte den trevligaste igår, but I manage to do some damage :D and believe me, there is only more where that came from. "You try to play the player? I will show you how the game is played."

Sorry flummigt inlägg IGEN...haha... Kommer vara bättre from now on, promise :)

 jag ser nykter ut ellerhur? *stolt* (obviously är inte detta fotbolsspelaren, utan en bra vän, Luiz)

xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: