Monday, November 25, 2013

You Gonna Miss Me When I'm Gone

Så äntligen hade jag tid att se Pitch Perfect. Igår när jag var duktig och stannade hemma. No drinking tänker ni...hmm.. well, mina flat mates lät inte riktigt det ske utan gav mig champagne-drinkar...levererade till mitt rum...haha...


Iaf Pitch Perfect med Anna Kendricks, Rebel Wilson & Anna Camp i huvudrollerna. Mycket musik. Rolig och bra film. Enkel att titta på om man kanske inte är på bästa humör. Önskar faktiskt jag kunde skriva så mycket mer än jag kan och vill här i bloggen, but sometimes you just gotta shut up...

  
Beca, a freshman at Barden University, is cajoled into joining The Bellas, her school's all-girls singing group. Injecting some much needed energy into their repertoire, The Bellas take on their male rivals in a campus competition.
xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: