Sunday, April 27, 2008

<3 <3 <3 <3

God morgon angels. det är en jävla god morgon asså. Kvällen blev allt den bara kunde bli över förväntan . ni vet hur det är när man innan en viktig händelse redan har en miljon scenarion i huvudet, bra och dåliga? Självklart hade jag det också. Hade en del både rädslor. Mario var en av de största, denna löste sig ganska fint. Jag fick dock be honom att hålla käften och lyssna, han lyckades i ungefär 2 minuter, sen gick han. Verkligheten kan vara grym så att man inte fixar mer. Jag ville inte förstöra hans kväll, jag hoppas verkligen inte jag gjorde det heller, jag sa jue faktiskt en hel del snälla saker, men ibland är jag kanske för ärlig.

Men nu vet jag att ni säkert inte vill höra om Mario. Ni vill veta om jag skötte mig? Om jag inte blev full etc. etc. Jag tror jag skötte mig. Jag var aspackad. Speciellt mot slutet då Arthur stod bakom baren och gav mig en massa bacardi cola (snarare bara bacardi). Jag funderar på hur mycket jag ska berätta. Om jag ska köra en full report "minut för minut" (synd att jag inte minns allt dock..haha..). Måste kolla vilka foton jag ska lägga ut också, det där med urval ni vet. Jag har så mycket tankar och stuff i huvudet så jag inte vet vad jag ska skriva. Men jag lovar en report får ni :)

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: