Friday, April 18, 2008

Stress

Idag är jag stressad över två saker, eller ja stressad och stressad. Först så ska jag jue ha mitt statistikprov om lite drygt 2,5h och för detta skulle jag väldigt gärna behöva komma in på psykologiforumet, men tror ni det funkar?!?! Tar aslång tid och jag behöver det verkligen då uppgifterna från förra provet finns där :D

Sen börjar det bli lite stress-feeling inför balen nästa vecka. Har bl.a fått
kommentarer på ett backhoppningsforum att jag skivit att jag vill sätta 3S här på min blogg..haha.. ytterst roligt, kanske inte egentligen, för denna blogg med en massa skvaller och skitsnack är inte alltid så trevlig. Just dessa kommentrar kan ni checka HÄR och hela bloggen har ni HÄR.

Men iaf över till min s.k. stress, drömde om Hollywood-tejpen som Kaytan ska skicka till mig..haha..
Undrar om hon gjort den än? *hmm* Sen drömde jag och Blondie..hmm.. det var ännu mer skumt, minns dock inte varför längre...

Jaja, nu verkar forumet funka!

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Tasja said...

Har hon inte skickat det och risken är det inte hinner ner till dig kan hon ju alltid skicka tejpen till mig så tar jag med mig den.

Malin said...

Hoppas provet går bra!