Tuesday, April 22, 2008

Power nap?

Jag och Betti begav oss till Hall in Tirol för att hämta våra balbiljetter, men de fanns inte där...haha.. Dominik hade de redan..hehe.. Så vi fick snällt åka tillbaka till Innsbruck och får vänta på biljetterna till på fredag då Dominik lämnar av de till oss. Ett annat förslag var att vi kunde åkt till Stams och hämtat de, där sa jag dock blankt "nej det behövs inte. Det räcker med fredag!". känner mig inte tillräckligt pigg idag för oväntade "träffar".
.

Betti skulle göra matinköp på Hofer, så jag hängde på. 6-pack Red Bull, 1kg bananer, 2 burkar Barilla Pesto Rosso, 1 buffel mozzarella, 1 liter mjölk, 2 zuccini, 250g österrikiska körsbärstomater, 100g macademianötter. Sen åkte jag vidare in till stan, hittade en liten present till Jossan :)

Nu är jag helt död (har jag iofs varit hela dagen :/) Ska nog ta en power nap och se om det hjälper. Även druckit KanJang idag, kanske har något skit i kroppen som gör att jag känner mig såhär slö =(

puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Anonymous said...

aaaaaaaaaaaaaaahhh du hast des pic online gestellt :-s
tragisch.. *lol*

Anonymous said...

ps: Betti *lol*

Vicky M said...

hihihi..des ist ja toll Betti :d Wir sind ja beide voll geil :D