Thursday, April 24, 2008

Internetdöd

Glömde inte bort er igår. Det var nämligen så att internet här hemma dog helt, kunde inte få någon uppkoppling, så jag pluggade istället, sen gick jag och la mig.

Fast dagen igår var ganska fylld, så var den lugn. Mötet med killen gick bra och jag ska börja fota för de. Sedan mötte Emi upp mig på Segafredo Sky, riktigt nice place faktiskt :) Där hon berättade om sin helt spontana trip till Wien för att träffa Josi. Jag tyckte faktiskt inte det var någon speciellt bra idé när hon sms:ade mig om att hon tänkte åka, men nu efteråt ser jag att det gjort henne väldigt gott :)

Har insett att jag har ganska mycket att göra den närmaste tiden, rent pluggmässigt alltså, något som jag inte är så entusiastisk över :/ Ikväll ska jag dock provjobba på 5th Floor, får väl se hur det går nu när jag är halvsjuk och allt. Wish me luck!

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: