Friday, April 25, 2008

spöregn...

Kändes som om jag inte kunde sova hela natten :/ Kändes som jag somnade först i morse när det blev ljust och jag bestämde mig för att dra ner rollersen fär att det var ljust :/ Spöregnat har det gjort hela dagen och därtill vaknade jag med nackspärr på vänster sida :( Som tur är det inte mycket och jag hoppas det går över under dagen.

Ska luncha med Steffi om knappa 45 minuter och jag är i sovmunderingen fortfarande :/

Jossan kommer kl. 17, tänkte gå en snabbis inom gymmet innan, men vet inte om jag hinner. Får se hur lång tid lunchen med Steffi tar, sen ikväll ska vi ut på stan en runda. Ska fota på Stadtcafé & Hofgarten :)

Nä, nu ska jag snabbkolla alla mina "linkade bloggar" och sen bege mig för min lunchdate. Till vänster han ni gårdagens provjobbmundering. Skjorta: H&M, Jeans: Carlings

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: