Monday, April 21, 2008

Out of energy

Ca kl. 12.00 lämnade jag och Aga, Renaissance Congress Hotel Salzburg. Vi åkte iväg på en snabbfika (cola light), där vi hade det jävligt kul, så kul att vi började gråta. Aga var i full gång med att hitta på bra rim som har med Tad att göra...haha.. Tyvärr är de på polska, så de hjälper jue inte er :/

Sen skulle jag hämta upp Betti och hennes balklänning i Thalgau och sedan bar det av till
Österrike's största köpcentrum, Europa Park. Kan säga att det inte är en bra idé att släppa in mig i ett sådant... Försökte dock hålla mig så gtt det gick, 3 kassar kom jag dock ut med.. Vi tog en snabblunch (ciabatta med mozzarella) innan vi begav oss i riktning Innsbruck.

Väl framme åkte jag direkt till gymmet. Gjorde mitt träningsprogram (förutom cross-runner biten på slutet). sedan 15 minuters instruktuerad magträning, 5 minuter paus, sedan 1h BBP. Därefter ca 20 minuter i rollenstudion. Sedan började jag dock känna mig totallt slut, asså verkligen, inte död utan helt energilös, illamående, som när kroppen verkligen inte har något mer att ta ifrån. Fick sätta mig ner med huvudet mellan benen i några minuter innan jag lugnt gick ner till omklädningsrummen. Tänkte först köra lite extra mage på en maskin, men insåg att jag inte kände för att svimma, så tog bilen hem.

Är så energilös att jag inte ens orkar göra någon mat, blev specialmjölk (med extra kalcium och äggvita) med O'Boy. Troode faktiskt inte jag skulle orka gå online ens, utan bara sova, men 2,5dl O'Boy gav mig lite energi och nu ligger jag gär och skriver. Orkar dock tyvärr inte lägga ut bilder från Salzburg, det får ni imorgon.

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: