Monday, June 13, 2011

1st Time for Acupuncture


Hade min massagetid hos Dr. Wang idag, men det första han sa är att han tycker vi ska köra 30min massage och 30min akupunktur. Jikes, tänkte jag som aldrig gjort det innan, men han ansåg att då mina inflammationer ligger så djupt in, så blir det ett bättre resultat eftersom nålarna når bättre.

Gjorde det ont? Njae, inte direkt, det var ett visst obehag när vissa av nålarna var en bit in, men annars var det inte speciellt farligt. Blev dock ganska paff när jag blev visad hur långa nålarna var. Ca 10cm in stack Dr. Wang in de, och det hade jag aldrig kunnat tro, kändes liksom som minimala stick på max 1cm eller så.


Har ni testat akupunktur?

xoxo,
Vicky

1 comment:

Anonymous said...

czy prosisz panią od akupunktury żeby cyknęła ci kilka fotek jak leżysz?