Monday, February 13, 2012

Full som en kastrull

Fy satan för Dukan dieten och dricka alkohol. På Malin's födelsedagsfest tänkte jag vara ordentlig. Absolut Ruby Red med Ramlösa var drycken, och dagen till ära hade jag typ ingen apetit alls så blev en keso till frukost och sedan typ 100g kyckling filé till lunch/middag. Hemma hos Malin nallade jag minimalt på smörgåstårtan, men käkade främst laxen och rostbiffen. 

Full som en kastrull blev jag och jag borde inte ha hängt med ut, folk ville iofs ta bussen, ohhh no, här tas det inga bussar, TAXI. 2h senare visste jag knappt vad jag hette. PINSAMT. Drack inget när vi kom ut, tror jag, men ja alkoholen kom ut i blodet och jag vet inte om jag någonsin har varit så full i hela mitt liv. Var hemma innan 3, betalade taxichauffören med Euro... Han ville inte fibbla med kort, eller var det polska zloty? jaja...haha...

Spydde gjorde jag när jag kom hem, men inte kan jag fixa sådant själv, så jag gick och väckte min mamma 3 på natten...haha...

 Madde & Emma

Igår åt jag nada, idag har jag typ inte heller käkat något, inte det minsta hungrig och mat får mig bara att må illa. Slutsats? Dukan dieten + alkohol = ingen bra idé.
xoxo,  
Vicky

2 comments:

Elina said...

Hehe men Vicky, alkohol är ju inte okej i Dukan ;)
och ja, du blir full som en kastrull om du dricker på dukan ;) Puss

Vicky M said...

jag körde min egen version :P
25-års fest liksom..hehe...

puss