Saturday, June 23, 2012

Epic Midsummer!

OMG asså vilken kväll och natt. In i poolen med kläder och allt...haha.. Yes, jag fick bada jag också, tänkte dock rädda min kamera, så den slängde jag upp på pooldäck, men den pajjade iaf :/ Fotona blev räddade iaf, men måste lämna in den så den blir lagad. Så fler foton och bilder får ni se imorgon först :) 

Hel galen natt iaf, en av UFC-fighers:ena, som var med i denna säsongen av The Ultimate Fighter bestämde sig att han skulle ringa mig..haha.. Dock hade han jue inte den bästa timingen..haha.. Ja, det säger jag bara, WHAT A NIGHT!! Det började lugnt iaf.. typ ;)  Midsommar ja...

xoxo, 
Vicky

3 comments:

*Anulka* said...

fajnie wyglądałaś :) podoba mi się:)

GlamPuss said...

Aaahhh du ar sa fin baby! Saknar dig massor!

Vicky M said...

tack baby! miss u too! men SOON <3