Tuesday, October 30, 2012

Mer statistik

Ja, jag gillar som ni vet att dela med mig av statistik. Här kommer dock lite svensk statistik som är lite mer åt det amerikanska hållet :) Till skillnad för det jag visat er innan gällande första dejten etc.

Vad säger ni om att dejta fler personer samtidigt? Jag tycker det är jätteskönt, men eftersom det känns lite tabu i Sverige och Europa så hamnar jag alltid i mindre roliga situationer... Jag är alltså helt säker på att jag var amerikan i ett tidigare liv, elelr att jag är det nu, men att det blev något felväxling på sjukhuset när jag föddes...

xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM

3 comments:

GlamPuss USA said...

Hahaha ja laskling jag tror DEFINITVT du ar amerikan! :)

Malin said...

Haha jag håller med. Det är väl det som är det roligaste med att vara singel, att dejta olika människor. Så länge man inte har lovat någon något så dejta på!

Vicky M said...

hahaha.. klart :P

- - - -
Yes, håller helt med Malin :)