Monday, December 03, 2012

Restylane Lip Volume


 Idag var jag hos duktiga Cecilia WikingStureplanskliniken i Malmö och fyllde på mina läppar. Blev åter igen Restylane Lip Volume, 1ml, det mesta i överläppen och lite minimalt där nere. Jättefint blev det tycker jag, fast läpparna är lite svullna såhär direkt efter, så de kommer jue bli lite mindre under de kommande dagarna (inte för att jag hade haft något emot att de stannade såhär). Ni vet säkert själva hur det är, man blir lite "hemmablind" när man har gjort något ett tag. Tycker personligen inte alls att mina läppar är stora, typ helt vanliga :) Här ser ni några före och direkt efter bilder, samt en liten video som Kattis tog. Den nedre videon är lite längre, men den är från när jag gjorde läpparna några gånger sedan.
  Kattis tog fotona & videon :)

Today's video


Gammal video:
xoxo,  
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM

No comments: