Monday, December 31, 2012

New Years Eve coming up

Alla dessa förhoppningar och förväntningar. Så skönt att slippa det. Jag känner inte alls för att fira in det nya året. Förstå mig inte fel, 2012 hade gärna fått vara slut igår, men känner inte för nyårsafton det minsta. Ville egentligen inte göra något, men Magda & Patrik "tvinga" med mig på en 3-rätters middag med lite folk. Blir säkert trevligt, fast jag inte känner för att fira.... något....alls...i detta landet.

 xoxo, 
Vicky
 Follow Me on Twitter VicktoriaM

2 comments:

Jonas H Svensson said...

Hoppas du får en fin afton ändå och ta hand om dig raring. <3

Heponimake said...

Hummm... Lät inte så positivt men jag känner samma.
Då behöver du kanske lite MER uppmuntrande lyckönskningar till det nya året så här kommer det en liten från mig:

Gott Nytt År raring... Är glad att jag fann dig under 2012, det är en av de positiva sakerna under de få som var under året.
Ha nu en mysig kväll trots allt.
Stor o varm kram till dig min bloggvän! <3