Friday, June 07, 2013

Det blir en del after-works

Det blir en hel del AWs här nu. Efter eventet på Stureplanskliniken gick vi till SteakhouseLilla Torg. Världens sämsta service, först tog det över 1h och få maten vi beställde, när jag påpekade det för tjejen, så typ log hon "jasså ni har väntat i en timme :)" Typ, vart tog, ursäkta osv vägen? Sen får jag min Surf & Turf och hummern såg allt annat än fin ut. Supertorr. Oxfilén som jag beställde medium/rare var well/well-done. Kaytan och M beställde potato wedges och potatisgratäng till sin sallad, fick bara wedges och så börjar tjejen bråka med mig att vi minsann bara beställde wedges (fast hon först inte förstog au gratin när vi beställde och sa typ 2 gånger, jasså ja potatisgratäng) och där ännu en gång borde hon ha sagt "Oj, ja det fixar jag, hämtar en gratäng direkt". Jag var alltså nära att resa på mig och gå, men vi var så sjukt hungriga så vi satt kvar. Där till blev hon typ sur och sa typ superspydigt "Vill du ha mer vin, elelr är du NÖJD med det du har?".

Kan säga att det inte blev någon dricks där och gå tillbaka till SteakhouseLilla Torg blir det inte i första taget. Borde egentligen ha kallat på managern, men jag orkade inte. 



xoxo, 
Vicky
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: