Tuesday, October 08, 2013

En vanlig söndag i Rio

Easy, chill söndag i Rio började med några Caipiroshkas vid stranden. Här i Rio kan man springa på vem som helst. Förutom att jag flög ner hit med Cara Delevingne, så såg jag Linda Evangelista och Goldie Hawn i lördags och så igår så visade sig att killen är sonen till han som äger Burj Khalifa i Dubai. Ja, som sagt only in Rio. 


Efter stranden, stack vi till J's hotellrum ett tag; Porto Bay Hotel, riktigt nice hotell, men tyckte att rummen kunde ha vatt större. Utsikten var det iaf inget fel på. Sen gick vi och åt och tog några drinkar till, va väl hemma runt midnatt lagom full-kastrull. Tog väl igen min illvilja mot alkohol som jag haft under helgen. 

M tog några foton igår, annars var jag dålig, främst för att min mobil dog på batteri :/
chill Sunday
xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: