Wednesday, October 16, 2013

Vackra kök & badrum

Jag tycker att ett hem kan lyftas väldigt mycket av vackra golv, kök och badrum. Det första vi gjorde hemma hos mig var att riva allt för att lägga in snygga granitgolv i köket - något som ger mitt kök så himla mycket.


Ett snyggt badrum md snygg kakel så man får sin egen touch på lägenheten man bor i är också viktig, att göra om ett helt badrum kan dock vara en lite dyrare historia, dock något jag absolut rekommenderar. Älskar känslan av att komma in i ett snygg helkaklat badrum, speciellt med granit eller någon annan snygg sten. som till exempel badrummet här i Leblon.
 vem vill inte duscha i en sådan här dusch?

Det är lätt att frächa upp sin lägenhet, så den där lilla extra kicken genom att bara byta ett golv. Stenbolaget har en massa olika snygga lösningar och stenar/kakel som man kan använda i olika prisklasser. Vill man inte börja hålla på med köket eller badrummet, så är även hallen ett bra val. Det är jue det första vi sr när vi öppnar dörren till lägenheten. Hos mig har jag valt att lägga ett skinande snövitt storkakel. Vad hade ditt val varit?
 

xoxo, 
Vicky
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: