Wednesday, November 06, 2013

Är det dags att byta till en iPhone?

OK, jag är en Blackberry-nörd, men har på senaste tiden faktiskt tänkt ganska mycket på om iPhone inte är vägen att gå även för mig... Varför? Jo, först så finns det en massa appar på iPhone som Blackberry inte har, som t.ex. Moves. Sen så har vi skalen. Jag vill blinga min mobil, såklart med en massa glitter eller kristaller, men utan att behöva sitta och klistra på sten för sten, utan ett snyggt mobilskal som bara screams Me! 

Men sen tänker jag på hur många gånger jag tappar min telefon och det betyder troligtvis att min iPhone kommer spricka fortare and kvickt och sen finns det jue ingen QWERTY-pad och jag är fortfarande inte helt vän med only touchscreen. Men sen har vi jue de där fina rosa, vita eller silvriga blingskalen som knackar på dörren..hehe... i-landsproblem jag vet..hehe.. Vad säger ni? Är snygga skal ett tillräckligt skäl?

xoxo, 
Vicky'
 Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: