Monday, November 04, 2013

Halloween at Miroir it was



Så efter ett antal glas vin och Patrón shots hemma hos mig hoppade vi in i en taxi och åkte till Miroir och deras Halloween. Fanns en kille där, vars hår jag ÄLSKADE (ja, ni vet jag har lite svaghet for good hair :P), men han var ganska dryg när han kom och snackade, eller så var jag bara way too tipsy och typ totalignorerade honom. Visade sig sedan att han är någon popkändis här i Brasilien, well well.

Man fick sjukt fina maskeradmasker, men ja i våra fina tillstånd så glömde vi de någonstans..haha... Blev way too much champs as always på Miroir. E dök sedan upp i sin Captain America kostym, den killen är så sjuk..haha.. . Så kul är han. Han är wrestling coach hos Team Nogueira, var bl.a. med i brasilianska The Ultimate Fighter. Ja iaf, han är typ galen..haha..
jag bjuder på den, ingen aning vad som händer...hahaha...

  



more to come....
 
xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: