Monday, October 13, 2014

Shoppa ocean blue! - min favvo färg!

Blått är en STOR favvo för mig :) Och helt supermycket inne denna höst. Måste bara nämna att jag inte kör dessa inlägg för att försöka få “provision” av er, för jag får absolut ingenting om ni klickar in elelr köper dessa plagg, jag delar bara med mig av det som jag tycker om :)
New in New in New in



Eudon Choi
Blue Kaylan
Pullover
£335 (15% off)
Lucy Choi London
Exclusive Adelite
Glitter High Heel
£157 (15% off)
Eudon Choi
Cobalt Blue
Sledge Trousers
£323 (15% off)
Shop Now Shop Now Shop Now
New in New in New in



Richard Nicoll
Flight Jacket
with Faux Fur Trim
£752 (15% off)
3.1 Phillip Lim
Blue Pashli
Medium Satchel
£603 (15% off)
3.1 Phillip Lim
Overlapping Side Seam
Silk Shirt
£165 (15% off)
Shop Now Shop Now Shop Now
New in New in New in

---
Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.lillatorg.nu
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska    

No comments: