Thursday, February 12, 2015

AHA-kur - Erbjudande i Malmö :)

IMG_20141215_163854-1024x768I fredags var jag iväg på min första behandling i AHA-kuren som jag ska göra hos Ganime nu. Min hy har ju verkligen kännts katastrof på senaste tiden, så denna behandlig kommer göra underverk. Strax innan jul så gjorde jag en grundlig behandling med portömning, massage etc på 60 minuter. Detta är den bästa att börja med för att få den bästa canvasen. Nu ska jag köra sex stycken behandlingar, en gång i veckan så att min hy verkligen får sig en boost. Dessa behandlingar tar bara 30minuter och Ganime anpassar tid och styrka efter varje gång man kommer. Det bästa tycker jag är att man ser en fantastisk skillnad redan direkt efter behandlingen, en lyster som man inte hade innan. Produkterna som hon använder är helt ekologiska och kommer från Gilda. Nu hade jag superbrättom efter behandlingen så fotot är suddigt, fixar bättre nästa vecka :) IMG_20150123_151917 Före och efter, ser ni lystern? :) Som sagt lovar bättre bilder nästa vecka!IMG_20150123_154438 AHA-syra 60 minuters behandlingen som jag rekommenderar att man börjar med för att få en ordentlig rensning får ni till ett superpris för endast 425kr (ordpris 575kr) när ni nämner att ni kommer från mig. Ganime finns på Skincare Center,Salong Reborn, Ö. Förstadsgatan 13, Malmö typ 5 minuters prommenad från Drottningtorget. Ni kan boka på 072-940 51 70

x,


Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.malmolife.se
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska
Malmö Life - Södra Sveriges största Blogg- & Nöjesportal 
Följ oss på Facebook: http://facebook.com/malmolife

No comments: