Sunday, February 01, 2015

Kenza var fantastisk på ELLE-galan 2015

Jag brukar tycka att röda mattan i Sverige brukar rent ut sagt suga. Och ja, även på ELLE, tycker folk är så tråkigt klädda inte alls red carpet-worthy, men i år, shit blev jag förvånad!

Supermodellen Elsa Hosk

Malin Buska

Supermodellen Caroline Winberg med Wynton Fauve.

Carolina Gynning

Nina Johansson & Valerie Aflalo

Anna Brolin & Jesper Hussfeldt

Fredrik Robertsson & Kajsa Bergqvist



Qhris Magsino & Marie Serneholt



Lovisa Lundströn & Mari Janson

men enligt mig så stal Kenza Zouiten showen i en klänning gjord av Ida Lanto.






sen fanns där en del utstyrslar som jag bara tänker kom och hjälp mig att dö. Vissa enligt mig hade inte ens platsat att ta på sig till en biopremiär. Sen hade vissa träffat helträtt... och så såg man skorna och "hur fan tänkte du där?!?!". Poserna på röda mattan likaså, varför ska du visa din bak om du inte har någon? Det ser bara ut som två benbitar som sticker ut... Ja, jag kan vara hård, men ni kan gå in och bedöma alla looks själva HÄR.

Något som jag tycker många har missat på är det är helheten som räknas, från topp till tå... Titta i spegeln! Eller spraka din stylist!


 

x

Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.malmolife.se
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska
Malmö Life - Södra Sveriges största Blogg- & Nöjesportal 
Följ oss på Facebook: http://facebook.com/malmolife

No comments: