Thursday, February 26, 2015

Ansiktsbehandling med Ekologiska Produkter

Jag vet att många av er tycker att ekologiska produkter är superviktigt. Min AHA-kur ansiktsbehandling som jag gör hos GanimeSkincare Center just nu görs helt med ekologiska och naturliga produkter från Gilda.

Tog en före och efter bild när jag gjorde min ansiktsbehandling, och jag tycker man ser väldigt tydligt hur mycket lyster behandlingen ger. Jag känner nu efter 3 behandlingar (ska göra en kur på 6st) att min hy överlag har blivit mycket lenare och slätare, några få finnar har poppat ut, men det är för att huden arbetar och renas innifrån med AHA-syrorna. Har skrivit mer ingående om behandlingen och rabatten ni får HÄR.
IMG_20150205_130906 
IMG_20150205_155000
x,

Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.malmolife.se
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska

No comments: