Monday, October 12, 2015

Trodde Jag Blivit Drogad


Ni vet när man får tips om något ibland och man typ är super excited, men så blir det pannkaka (eller ännu värre) av det hela? Ännu värre är vad jag kan kalla detta. Jag var verkligen jätteglad när jag fick höra att L’Occitane’s Pillow Mist skulle vara så himla bra för en lugn sömn. Eller mer exakt, den skulle göra så att man somnade lättare/snabbare, sen skulle man sova jättebra under hela natten och vakna väldigt utvilad nästa dag.

Jag kan säga att jag fick totallt motsatt effekt. Jag kunde inte somna, tog ännu längre tid än vanligt, jag sov verkligen inte bra och nästa dag när jag vaknade så var jag så trött och tung i huvudet att det kändes som om någon stoppat något i min drink kvällen innan, dvs det kändes som om någon drogat mig. Det med drinken var bara ett exempel, så jag drack inte.

Först tänkte jag att det kanske inte berodde på sprayen som jag sprutade på kudden och i luften innan jag gick och la mig, så jag testade en natt till. Samma känsla. Dock var jag fortfarande inte säker, så jag gjorde en dags uppehåll. Sov mycket bättre och vaknade upp som ”en normal människa”. Efter den natten tänkte jag att jag ger L’Occitane Pillow Mist en chans till… Gissa hur det gick? ALDRIG MER! Jag vet inte om jag är allergisk mot något i innehållet elelr vad det är, men jag har iaf gett bort sprayen till min mamma…hon har inte testat den än.

Måste dock tillägga att jag för övrigt gillar L’Occitane’s produkter väldigt mycket och använder både deras shower oil, handkärm och body scrub nästan dagligen :)
xo--Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.malmolife.se 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska 

No comments: