Monday, November 02, 2015

Börja Veckan Med 20 Frågor

Hur gammal är du?
29
När vaknade du idag?
väckarklockan är ställd på 07.40
Vad åt du till frukost?
En färskpressad apelsin & granatäpple juice på väg till skolan och en Red Bull Sugarfree.
Nämn tre saker man kanske inte vet om just dig:
När jag litar på någon fullständigt (eller så nära det går) då är jag en väldigt emotionell människa.
Jag höll på med hästar i över 15 år, och hade egen häst/hästar i över 10år
Jag älskar snabba bilar och att köra fort
Vad gällande ditt utseende är du mest och minst nöjd över?
Mest nöjd är jag över min hud/hy. Minst hmm.. mina innerlår haha
Vad har du gjort idag?
Bara hunnit med att vara i skolan, läser turkiska här nere i Antalya nu (ni kan följa min vardag här)

Vilken film såg du senast?
Mission Impossible Rouge Nation
Är du besatt av någonting?
Red Bull Sugarfree :P
Beskriv en perfekt dag:
Vakna med E, gå ut och shoppa lite, hänga vid poolen, gå på en härlig skaldjursmiddag, avsluta kvällen med någon god drink och en bra film :)
Beskriv platsen du befinner dig på just nu:
I soffan, hemma
Vad lyssnar du på just nu?
ingenting
Hur går du helst klädd?
jeans, en topp eller tröja med något budskap jag gillar på
Är du morgon eller kvällsmänniska?
Kvllsmännsiska, dock behöver jag 10 minuter alone time på morgonen, sen kan jag vara morgonmänniska också
Vilket var ditt bästa ämne i skolan?
Matte och syslöjd och tyska obviously :P
Vad köpte du senast?
En massa saker till E
Vad har du i dina fickor?
om jag inte har väska så mina bil-, garage- & hemnycklar samt mitt kortfodral med VISa, Amex och mitt körkort (och mitt ICA-kort..hehe..)
Vilken är din favoritaffär?
Handlar väldigt lite just i butik nuförtiden, blir mycket online. I butik blir det nog mest SinSay i Polen.
Vilka smeknamn har du haft?
Hilton, Blondie, Vicky, Vickan, Vic, Murawska, Murre, Vika, Vix
Vilka är dina största svagheter?
Jag ger praktiskt taget alla en chans, vilket får mig att åka ett antal gånger…. Däremot glömmer jag aldrig, so if you ruined your chance, det kommer alltid finnas i bakhuvudet på mig.
gör du 20 frågor, så skicka gärna länken till mig här i kommentarerna
:)

--
xo--Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.malmolife.se 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska 
 

No comments: