Monday, November 02, 2015

Mina Läppar Står Petrikliniken För


IMG_2249Så förra veckan blev det en lite re-touch av mina läppar hos bästa CeciliaPetrikliniken i Malmö. Jag har lite ojämna läppar så även om Cecilia sprutade in mer på högr sida, så var det fortfarande för lite, så förra veckan fyllde vi på lite till i ena sidan.
Mina läppar är lite ”konstiga” för de blir inte större. Ni vet som mångas läppar som viks ut när man fyller på mer, ja mina gör inte det. Så nu när denna sista påfyllning har lagt sig så ska vi spruta på lite botox ovanför läppen för att få musklerna att slappna av lite och på detta sätt få överläppen att bli lite större.

Så här ser iaf mina läppar ut nu och jag är sjukt nöjd! Cecilia Wiking är en av de bästa i Skåne och hon utbildar många nya injektionssjuksköterskor runt om, s detkänns säkert att gå till henne och man vet att man är i bra händer :) Om ni vill boka in någon filler eller botox och nämner att ni kommit via bloggen så får ni 25% rabatt :) IMG_2247  IMG_20150701_141544 IMG_20150701_180811IMG_20150701_132123 
xo--Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.malmolife.se 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska 
 


No comments: