Tuesday, December 10, 2013

2 Days Left In Rio de Janeiro

Det har slagit mig nu, att ikväll är min sista natt för denna gång i Rio. Hade en hård kväll/ntt igår. Skulle ha mött X, men han gick MIA från klockan 17, klockan blir 22...inget. Inget svar någonstans. Kändes som om jag hade en kniv i magen och hyperventileringen var nära, panikattacken. Vet inte om jag någonsin varit så orolig. Ja, det är en fotbollsspelare och en brasilianare, så man vet aldrig, men shit vad orolig jag var.

Strax innan 22.30 med en massa förlåt förlåt förlåt. Hans brorhade blitt sjuk så de hade åkt in på sjukhuset och mobilen hade han lämnat i bilen. Var jue ite mycket bättre att han hade ett flyg tidigt klockan 7 i morse så vi inte hann ses. Bummer =( Men jag överlever, jag var bara glad han var OK. Men just där slog det mig att jag ska åka. Boom! 

Spenderade några timmar på stranden, duschat, ska strax iväg och handla en Absolut Rio till min pappa och sen ikväll kommer några vänner över för drinkar och pizza, sen ska vi ut och parta loss på 00.
 

xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: