Saturday, December 28, 2013

Mitt kylskåp

Mitt kylskåp är alltid fullt, med dryck. Är ine mycket för att äta hemma, som ni vet lagade jag inte mat en enda gång under tiden jag var i Rio de Janeiro, eller jo en gång, men då slängde jag allt när det var klart för att jag inte var hungrig längre. 

Men iaf så är mitt kylskåp alltid fullt med dryck, saknas aldrig Red Bull/Monster, minst 2 champagneflaskor.

Ni som undrar i matväg, så hittar ni "alltid": ketchup, ost, smör i mitt kylskåp. Och i skafferiet, knäckebröd och kex.

Sen har vi jue frysen... räkor/scampi, laxfilé, kycklingfilé, köttfärs (gillar inte fryst kött, men det finns vid nödsituation), fiskpinnar, rotfrukter, vårrullar, så mat kan man alltid få hemma hos mig också ;)
 

xoxo
Vicky
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: