Friday, December 13, 2013

Typ Resdagbok

Fast det spöregnade större delen av min sista dag i Rio de Janeiro så var det en riktigt bra dag, Packade klart, lunchade med Drew Nik's, träffade Mari en sväng.. skulle chillat hemma, men L övertalade mig att komma till Copacabana. Jag visste inte om jag skulle åka, men när jag messade Mari att jag var där hin ba "jag visste du skulle åka, like 99,9%..haha.." Mitt flyg avgick 23.55, klockan 22.25 lämnade jag Copa, hoppade in i en taxi snabbt som satan körde hem till Leblon, tog mina väskor, men glömde min jävla make-up väska (hur många gånger har jag inte lyckats glömma denna väska) i badrummet. 22.42 satt jag i taxin till flygplatsen, 40 minuter sa taxi chauffören. 

Tacka fan att jag är blond tänkte jag, check-in stänger 45 min innan avgång. Kommer till flygplatsen 23.09, flyget är försenat... 00.39, men tilslut 01.25. L messar "se, du kunde stannat lite till...kkk"

Min connection-flight från London till Köpenhamn 14.20... Vi steg av planet i London 14.20, så obviously var det nästa lan som gällde 16.10... Så shoppade lite make-up från Guerlain, Estée Lauder och Bobbi Brown.

Landade i Köpenhamn 19.10... Mina två väskor kommer först...sen blir det stop, bagagekarusellen har gått i sönder, så vi måste vänta på att den ska fixas (hade fortfarande 1 väska kvar). Var tillslut hemma hos mina parents efter 21, istället för runt 18...

Kanske inte låter så farligt, men kl. 06.45 åker vi igen, bröllop i Polen som vänta. Klockan är nu 02.37 och min väckarklocka är ställd på 05.00 då jag fortfarande måste packa.

Well well, vila får man väl göra när man har tid.

nu ska jag försöka sova i 2h...



xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: