Sunday, December 22, 2013

Ingen lust för vintermodet

Har varit ganska låg sedan jag kom tillbaka till Europa från Rio de Janeiro. Visst jag hade bara dryga 6h att vara hemma i min lägenhet, att tömma mina resväskor och fylla de emd vinterkläder, men det värsta var att jag tittade i mina garderober och jag kände inte den minsta lycka att sätta några kläder på mig. Såg inte fram emot några plagg...alls. Tror jag fick lite av en väderchock.

Men vad hände med min modelycka? Dog den? Jag undrar om den kommer tillbaka, just nu känns det inte som det. Det enda som jag såg fram emot var klänningarna inför bröllopet, men det är jue inte direkt vinterkläder...

Vill inte ens springa runt i butikerna här och kolla vad som finns. Vinterkläder är liksom som om de inte interesserar mig det minsta...  


unreal-fur-small
Unreal Fur Fire And Ice Fur Jacket, $255

mango-belted-jacket
Mango Belted Faux Shearling Jacket, $120

 
camo-jacket-fur-faux
Dorothy Perkins Faux Fur Bomber, $110

zara-hooded-coat
Zara Duffle Coat With Fur Hood, $269

faux-fur-hm-small
H&M Faux Fur Coat, $129

xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: