Monday, December 09, 2013

Get Me Sky High

Hard day yesterday.  Hade en ganska hård dag igår. Eller inte dag, men kväll. Hände en del saker, andra saker kom upp, folk betedde sig inte som de borde, specellt när jag behövde det. På det hela tror jag att det slog mig omedvetet att jag flyger tillbaka till Europa om 3 dagar och så har jag nog PMS. Allting eskalerade helt enkelt och det kändes nästan som en panik attack, och ingen kunde råda bot eller få mig på bättre humör. Irritaton på hög nivå. Inget hjälpte. Sova lät som det bästa alternativet. Men sen finns där en person, en person som min bästa kompis Mari inte är det minsta förtjust i, men han får mig alltid på bra humör, ni vet ibland har man bara den där connection med någon, och man vet inte hur eller varför, men den personen får en alltid att le, lyfter ens humör som ingen annan kan, genom att egentligen inte göra så mycket, men alltid träffa rätt?

He's amazing. Och nej det är inte X på fotona. Log nog inte genuint under större delen av dagen tills jag pratade med honom.
 and obviously he's gorgeous, no? :)
xoxo, 
Vicky
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

2 comments:

Anonymous said...

fan vad snygg han var! Är det den andra fotbollsspelaren du skrev om?

Vicky M said...

:)