Sunday, December 08, 2013

A night with Mari

Mari har haft så mycket att göra att vi inte har hunnit catch up alls denna veckan, förrän igår.  Vi stack in till Ipanema, till Blue Agave. Beställde in en kanna med Sangria och tacos och bara avnjöt några timmar av girl-talk och catch up. Obviously (som ni kanske märkt är detta ett av mina nya favvo-ord att använda), var det jag som snacka mest, så hon typ bara pluggat, medan det hänt ganska mycket i mitt liv den senaste veckan (ja, kanske inte verkat så i bloggen, men det finns saker och folk som jag inte riktigt kan "använda" i bloggen, iaf inte än, hope you guys understand). 

Efter Blue Agave stack vi till Barzin, tog en drink till var och delade på en überdyr brownie... Var väl hemma strax innan 1 på natten. Lugn helg för mig typ, I really need it. 
xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: