Tuesday, April 15, 2014

Guys hit on me fine, but this girl was just OMG


 Jag är van vid att killar jämt och ständigt stöter på en, that's life, och jag vet exakt hur jag ska handskas med det. Igår på filminspelningen så var det en tjej. Hon verkade trevlig och så, pratade inte så mycket med henne. När jag tog bilder med killarna så tog hon också fram sin kamera och sedan när hon skulle vara med på bilden och jag skulle gå, så var hon typ ba "Kan inte du också vara med?" Fine, inget konstigt med det egentligen.

Sen efter ett tag kommer hon och frågar vad jag heter och när jag sa Vicky så var hon typ skitkonstigt med det, och höll på med Vicktoria och grejjer. Och säger att hon är lesbisk och gjorde slut med sin flickvän för 4 månader sedan och blir sedan sjukt konstig.

Först tänkte jag att det kanske bara är jag som är weird, då det kändes som om hon stötte på mig och jag brukar aldrig märka när tjejer stöter på mig, förrän någon berättar det för mig typ, så jag berättade för Carina och hon tyckte också grejjen va konstig.

Sen blev det iaf dags för att filma och i en av scenerna så blev vi utplacerade bredvid varann och skulle dansa, då börjar hon typ dansa MED mig, iofs fine kan man tycka, its acting, menbåde jag och Carina tittade på varann och bara... Ja, hon gav mig komplimanger för min klänning och hår också...

En liten stund senare mellan tagningar så frågar hon om inte jag har läppglans för hon har tappat sitt eller nåt sånt och om hon kan få låna. A bit weird då jag inte känner henne, men fine jag tar fram mitt lipgloss och ger henne, så säger hon "Kan inte du sätta det på mig, för jag ser inte själv". Jag lovar det blev tyst i vad som kändes som minuter, och jag visste inte om jag skulle säga are you joking me?! Men när jag märkte att hon var fullt seriös så målade jag på hennes läppar, kände mig askonstig, jag menar honestly, du är tjej, vem fan kan inte måla sina egna läppar med lipgloss utan spegel?! Om nu inte själva måla hennes läppar var konstig så fäller hon kommentaren, ja läpparna blir jue så torra när man har läppstift.

Jag lovar er jag ville bara sjunka genom jorden, ner på första våningen mer exakt och jag kunde inte vänta tills denna scen var färdigfilmad så vi kunde få byta platser.

Jag skojar inte, men detta var det mest awkward jag någonsin varit med om, ja jag vet det kanske bara är jag som inte är van vid att tjejer stöter så intensivt på en, men AWKWARD!

xoxo, 
Vicky
 Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: