Thursday, April 10, 2014

Snaran runt halsen?

Ska jag vara ärlig så har jag personligen väldigt svårt för halsband. Har en del "pieces" hemma, men det är inte ofta jag sätter något på mig. Vet inte varför, men på mig själv gillar jag halsen naken. Vilket dock inte betyder att jag inte tycker att stora halsband är snygga.

Här kommer lite snygg inspo till våren:
Persian Leaves Necklace
J. Crew, $125
Crystal Statement Necklace
Adia Kibur, $90
Ball and Chain Necklace
Mango, $80

Floral Statement Necklace
BCBG, $218
Metallic Necklace
Zara, $30
Frida Necklace
Stella & Dot, $128

Draped Beaded Necklace
Topshop, $30
Betty Necklace
Banana Republic, $70
Maya Bib Necklace
Vince Camuto, $128

Frontal Necklace
BaubleBar, $104
Encrusted Statement Necklace
River Island, $53
Cluster Collar Necklace
Kenneth Jay Lane, $215
 xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

2 comments:

Anonymous said...

Jag undrar vad lever du av ?
Du verkar inte ha varken jobb eller studier men kan ändå spendera massa pengar ?

Vicky M said...

Gör lite frilans jobb :) och så lite pengar från bloggen, sen ska jag inte sticka under stol med att jag får pengar av mina föräldrar