Wednesday, April 23, 2014

Vad är viktigast?

Brasiliansk vaxning handlar det om, eller det kan egentligen handla om mycket, men idag hade jag iaf en tid på ett nytt ställe World Beauty inne i stan. Tjejen var ganska otrevlig, lokalen inte superny och superfräsch, det kändes ganska mycket när hon rykte håren, men resultatet var superbra och priset också, 250kr (normalt är typ det dubbla här i Sverige; 400-500kr).

Så vad säger ni? Vad överväger? Priset och resultatet, eller den "dåliga" servicen och inställningen? Har själv lite svårt att bestämma mig, medan jag låg där tänkte jag first and last time här, men när jag såg resultatet, så blev jag riktigt nöjd. Personligen så bryr jag mig inte så mycket att det "kändes" - vill man vara fin får man lida pin heter det, så ibland är det bara att bita ihop. Och jag gör hundra gånger hellre en brasiliansk vaxning än mina vader, för vaderna, fy satan för att jag vill dö. Hatar att vaxa vaderna. Ont som fan gör det.
 

xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: