Friday, April 18, 2014

Hur ärlig kan man vara?

Ärlighet varar längst heter det. Kanske inte alltid stämmer, men i de flesta fall. Hur länge sa man dock försöka med något innan man ska ge upp? Kasta in handuken och kanske inse att det inte leder någonstans? Ska man försöka, sätta sig i sitautioner som man i vanliga fall inte hae befunnit sig i gång på gång, utan att ha någon säkerhet på att få något tillbaka? Är det nyttigt att sitta i ett limbo hur länge som helst? Att gå från up to down from one instance to another.

To be honest, så jag vet inte. Överväger de bra stunderna de dåliga? Ger de mer? Frågan är hur länge man står ut, när når man sin breaking point, och då är det iaf så för mig, att då finns det ingen återvändo, no way back. Sätter jag slut på något så är det över. Jag börjar känna att jag närmar mig den linjen, jag må vara en person som gives a lot, men får jag inget in return, då har vägen utför börjat och den är ganska brant.

Glad Påsk btw!
 xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: