Friday, April 25, 2014

#Selfie in the Sun


Soligt idag ja. T.o.m. att jag var tvungen att knäppa upp min dunjacka när jag var ute med Trewor :P Det ni, det säger mycket när jag nästan börjar kasta kläderna..haha.. Vad säger ni om superstora solglasögon? flugorna? Jag har älskat de sedan de var inne, och de jag gillar mest är mna från Emporio Armani. Som kostade skjortan fö den delen. Minns när jag övertalade mina färäldrar att köpa de till mig, efter många om och men; 4200kr. Tog med de på backhoppning och glömde fodralet, så jag packade in de i kläder eller nåt, packar upp lite på hotllrummet och sedan vet jag inte hur det var men istället för att hoppa över resväskan så ställer jag mig i den, knaaaak säger det. OMFG tänker jag, solisarna hade gått mitt itu... knappa 2 veckor gamla... Köpte exakt likadana på flygplatsen på vägen tilbaka till Sverige, så mina föräldrar har faktiskt aldrig fått reda på att jag pajjade solisarna för över 4000kr inom 2 veckor, och sedan köpte ett par likadana för "endast" 380€ på flygplatsen...

,
örhängena är D&G
mitt hår börjar fan bli långt :)

 solglasögonen som jag tog isönder typ 2 dagar senare...
xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: