Tuesday, January 30, 2007

Best Pic -> Oberstdorf

Nu e jag tillbaka i Innsbruck. Caroli är med :) Sista dagen fick jag lugnt det bästa fotot, Morgi & Schlieri, kan man asså bli sötare? :)) Fotot e klockrent, likaså dessa två boys =)

E sjukt glad att jag valde att bege mig till Oberstdorf, har haft tre underbara dagar, två helsjuka nätter med dancing on the tables, för mycket Jägermeister, vodka & Red Bull, men det e ju sånt som hör till ;P Jag e på ett sjukt mycket mer postivt humör nu än efter Zakopane. Vilket iofs beror på att jag slipper vissa tjejer, som beter sig som skit... Plus att det hände en hel del positiva saker i Oberstdorf, med vem? Ja, behöver jag skriva nåt? Tror bilden över räcker, dock inte enda postiva, massa va skoj =)

Podium lördag -> Adam Malysz, Morgi, Michi Uhrmann. Varav den sista gav ett jävligt roligt uttalade, självklart inte officielt, men ändå på frågan, hur ser din civilstatus ut nu? "Flickvän, ett barn och tre älskarinnor" Jag skratta så jag höll på att dö, men hur som helst...That's the Skijumping world, kanske inte stämmer in på denna killen, men på många andra...

Ciao!
puSS,
xXxVickanxXx

No comments: