Wednesday, January 10, 2007

Ja, min toarulle & Agatha Ruiz de la Prada

Jappz, e sååå förkyld, det e hemskt :( Dricker färskpressad apelsinjuice (nä såklart har jag inte fixat den själv utan köpt, fast såklart inte i kartong utan verkligen färskpressad), använder upp flera rullar toapapperrullar och total överdoserar mina nya äsklings lipbalms Agatha Ruiz de la Prada (Tutti Frutti & Cherry).

Igår va jag med Emi och käka på Astoria, sen va vi hos henne och pimpla French Kiss te och Zubrowka me äpplesaft, snacka en massa skit, d.v.s. inte skit utan killar (ja vad annars kan man snacka i flera timmar om?!) Va hemma 01.30, la mig vid 02.30 för skulle snacka me KaytMSN först lite =) idag e heldag på Uni *blöö*, ska dit till 14.30, men jag ska inte klaga för på fredag har vi BLOCK, förlääängd BLOCK, d.v.s. 10.00-20.00, ingen aning hur fan det ska gå :/


Nä, nu måste ja göra annat!
puSS,
xXxVickanxXx

No comments: