Tuesday, January 16, 2007

In Zakopane

Nu e jag i Zakopane. sjukt konstigt att aka hit for backhoppningstavlingar i januari och det e totallt snofritt!!!

Ska strax ivag pa pedicure & helkroppsmassage *LoVe*. Aven bokat in frissan och ansiktsbehandling samt tandhygenist...ja believe it or not, frivilligt tandlakarbesok, men ska bara vita mina tander lite *LoL*. Sen maste jag boka in manicure..mina naglar ser forjavliga ut efter 2 veckor utan besok =/

Zakopane utan sno, utan Fetti, utan Kofi, men daremot Schlierenzauer & Mario Innauer...tihi... ja jag vet inte vad jag har for dessa 17-aringar just nu, men sjukt sota e dem ;P

Men na, SJALVKLART e MORGI har me, han e nummer ETT, of course! Ganska skont att Kofi inte e har, det betyder att Morgi delar rum me nan annan och att Kofi inte kan saga dumma saker om mig till han, inte for jag tror att han sager dumma saker till Morgi om mig iaf, men men.. Kofi e som han e, kan inte fatta att vi va sa close som vi va ett tag...

Skriver mer senare.


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: