Saturday, January 20, 2007

Zakopane dags att börja...

Ni som inte e här...ångra er. Vet inte varför, men känns som deta kommer vara en sjukt bra tävling, i alla anseenden. Känns så, fast man ska väl inte ropa hej förrän man kommit över bäcken heter det, men nä jag ska vara optimistikt till max.

Finns så mycket här i livet att vara glad över (sen att det egentligen bara e en sak som gör en verkligen überglad e en annan sak).
Gårdagen va superseg rakt igenom, totallt motivationfri, tandläkaren va en annan upplevelse.
När jag satt mig i stolen, undrade ja vad jag egentligen gjorde där, den där scary tandläkarkänslalan gjorde så hela kroppen pirra, fast jag inte skulle laga hål eller någon, men bara doften, positionen man låg i och ljudet av borrmaskinen i andra salen gjorde sitt, det va inte långt borta från att jag skulle ha satt mig upp och sagt, sorry detta e inget för mig och ja jag vet att jag kom hit frivilligt... Men självklart gick det bra, men först va man tvungen att inbilla sig att det gjorde ont att slipa tänderna... duktigt fräschare i munnen begav man sig tillbaka till Villa Tadeusz som Mary’s mamma har, duscha, la mig i sängen och började glo på TV, sen kom Mary’s syrra och hämta mig för det va matdags, så ihop me en massa sjungande juniorer som är här på träningsläger käka mam hälsopizza och drack Red Bull till =)
Idag kommer alla...do I care? Ja, d e la klart *LoL*. Fast främst gällande vissa...How will this fucking mess end?
"I’m so in Lo Lo Lo Lo...."


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: