Friday, October 12, 2007

I'm a bad person

jag vet, jag har inte skrivit på evigheter. Min enda förklaring är tyvärr att jag inte har orkat få ner mina tankar på skärmen. Har varit så mycket på G (dubbeltydigt? :P), har hänt så mycket som fått mitt huvud att snurra lite extra. Istället som jag hoppats att jag skulle få fler saker klargjorda efter Oberhof och Klingenthal, så blev det nästan tvärtom.

Vissa saker ser jag i ett klarare perspektiv, andra är jag bara ännu mer förvirrad för, och rädd. Folk blev väldigt förvånade över mitt beteende, ska inte säga att jag inte levererade "crazy Vicky" ibland unde dessa dagar (afterpartyt i Oberhof med bananen, dans på stolar etc.), men efter första dagen i Klingenthal så fanns det bara en. Alla mina val var inte självklara, alla var inte bra, och de flesta var så "totallt inte Vicky".

Mitt största problem är nog att jag inte vill ha ut mina tankar på skärmen, de blir liksom så direkta då, de finns där...

Foto-report coming soon!


puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Tasja said...

Nej du är ingen bad person. Jag skulle kunna kopiera din text nästan rakt av. Får bara ta bort den där delen att jag inte skrivit på länge för det har jag men om rätt oväsentliga saker.

Livet är fan inte lätt alltså!

Puss

Malin said...

I love u babe! Och alla kan inte va galna hela tiden,även om det va jävligt roligt när du flippade haha;) Allt kommer ordna sig.Ge det lite tid bara:)puss

Vicky M said...

i know babrs! tack :**** miss you already :(
önskar ni kunde hänga me till österrikiska mästerskapen!
puss