Tuesday, October 30, 2007

Let it rain, let it rain, let it rain :)

Är man glad så är man :) Inget speciellt skäl egentligen...typ *LoL*.
Varit på Uni, vår föreläsare var nog lite snurrig, släppte oss hela 25 minuter tidigare, hon måste ha tagit fel på tiden...hehe... Sen kom Emi och mötte upp mig, hade med sig Mozart-likör..haha.. Vi stack till Telering där det var megakö, hade väldigt normala diskutioner i kön...haha.. Sen blev det Krahvogel i en dryg timme, käkade räkor och drack en Michelle-fling (alkoholfri ska tilläggas :P).

Regnar gör det också, mina Addidas-skor blev blöta :(
Koti är förresten rolig, bara så ni vet...haha... Han bara småskrattar när han snackar med mig i telefon...haha...
Ja, varsegod alla, ha kul åt mig, jag bryr mig inte, jag är bara GLAAAD =D Sen får hela världen tycka vad fan den vill, This is what I want, what I REALLY WANT! =D

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: