Monday, October 15, 2007

You're our first choice ;)

Nu har jag fått en lägenhet, eller ja ett rum i en lägenhet, så jag blir sambo *LoL*. Kan ni se mig som sambo? ;) Na, iaf, riktigt nice, ljus lägenhet med STORT kök, badrum med dusch och badkar (älskar badkar...hehe..), toalett. Ska bo med två killar varav den ena är skitsöt..hehe... Fast vad är det jag säger, för mig finns jue bara en :P 3S

Blev iaf glad när Andreas ringde, de har sen i fredags haft folk som kollat och de valde mig...hihi...

Nu ska vi fixa lite stuff!
puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Malin said...

haha wow Vickan ska dela boende med nån ;) Kommer säkert bli grymt skoj och du ta kort på han den där söta! Eller ta med honom till Sverige;)

Vicky M said...

hehehe..till sverige? nä nä nä, ska ja ta me någon till sverige så blir det 3S ;)

Tasja said...

Grattis och händerna på täcket ;)

PS: 3S vill säkert se Lugnet och backarna :)