Wednesday, October 17, 2007

Tomorrow finally

Står inte ut längre, att bo hos Emi är så krävande med hennes ständiga humörsväningningar (som oftast är väldigt negativa), så blev så jävla glad idag när jag ringde min lagerfirma och fick reda på att jag kunde få mina möbler och saker levererade redan imorgon till lägenheten :D För jag hade redan i tankarna att idag ta min madrass och bege mig till lägenheten för att sova.

Sen kommer även Karo imorgon från Milano och på fredag beger vi oss till Österrikiska Mästerskapen :D Ska bli sjukt nice :)

Ska strax till Uni.

puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Malin said...

å skönt!Hoppas ni får roligt på mästersakpen å hälsa Karo:)

Tasja said...

Hälsa Karo, ha det kul på tävlingen och ännu roligare i veckan efter. Inte ett dugg avundsjuk (inte på helgen alltså utan veckan efter) nejdå....

Vicky M said...

hahaha..tack babes :** I'll do my best!