Tuesday, August 03, 2010

AVSLUTAD / / / / Tävling 3:e AUG - Vinn din Personliga Almanacka

I sammarbete med Personlig Almanacka kan nu en av er vinna en Personlig Almanacka.
För att vinna behöver ni bara skriva en kommentar. Självklart får ni gärna skriva om tävlingen i era bloggar. Alla kan delta, men glöm ej att lämna era kontaktuppgifter.

Tävlingen avslutas den 9:e augusti klockan 22.00.


Som sagt är vi inne i Super Augusti, ny tävling varje gång. Alla tävlingarna kan ni se HÄR

xoxo,
Vicky

Vinnare blev LENORE! - GRATTIS!

51 comments:

Tasja said...

Johooooo äntligen något som intresserar mig! Jag är me!

Anonymous said...

Jag tar också en lott, och hoppas givetvis på vinstlotten!

Susanne
gotland(at)speedmail.se

Linn - Norge said...

Kul konkurranse!

zlatan_tjej (at) yahoo .no

Carita said...

Jag är gärna med :)

Mvh, Carita
turkost@gmail.com.

Cassandra said...

Jag vill gärna vara med,då jag ska börja gymnasiet snart och vill verkligen kunna hålla koll på allting!

Emeli- Mamma till Nathalie said...

Jag är med. Skulle verkligen behöva en Almanacka.

emeli_falk@hotmail.com

Anonymous said...

Jag är med! (:

Linnéa - Mamma till Pärla said...

Jag är med :D

linnea.stenmark@live.se

care69 said...

Jag är med!

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/08/9-aug-vinn-din-personliga-almanacka.html

care69(at)live.se

Cattis said...

jag vill vara med och tävla:)

hejcattis@hotmail.com

Anonymous said...

Åh, något stackar oorganiserade jag verkligen behöver!

Hoppas på tur!

/Linda

ia_fia(@)hotmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA said...

Jag har tipsat om din tävling här

http://molnboanna.blogg.se/2010/august/personlig-almanacka-98.html

Jag är gärna med och tävlar

info@annakarlsson.se

Nina said...

Jag vill gärna vara med! :-)

n87(at)live.se

Anonymous said...

Jag vill gärna vara med :) mejla mig här ifall jag vinner :)

frida.enoksson@telia.com

IDA said...

Jag är gärna med! :D

bakformen said...

Hej, jag är med och tävlar om en personlig almanacka. Min nuvarande almanacka är så liten så jag får ha löst liggande kom-ihåglappar i den för att inte missa något.

Hälsningar Pia
bakformen@gmail.com

Lenore said...

Count me in :D

Elin J said...

Klart att jag är med! =)

Mattias (mr22ga@hotmail.com) said...

Hej! Jag vill självklart vara med även jag och länkar också så att fler hittar hit på: http://villduvinna.blogg.se/2010/august/personlig-almanacka-9-augusti.html

Hoppas på tur!
Mattias (mr22ga@hotmail.com)

Malin said...

Jag är med! Länkar här också: http://theotott.blogg.se/2010/august/personlig-almanacka-9-augusti.html

...och så håller jag tummarna hårt! Ha det bra så länge!
Kramar Malin (malin_rautila@hotmail.com)

Anonymous said...

Jag deltar gärna i tävlingen! Jag har tyvärr ingen blogg.

Hälsningar Sandra
santtu_nyberg@hotmail.com

Anonymous said...

Jag vill gärna vara med och tävla, vore en perfekt vinst för mig!

Mvh Hanna

samuelsson79@hotmail.com

Anonymous said...

Jag vill vara med :)

anjiw @ live.se

fredrika said...

Jag är med och täävlar :D

tessan said...

ja är med och tävlar =)

tessan_mustonen@hotmail.com

Emma-Sofie said...

Åh, så roligt med en tävling! Drömpriset inför hösten också :}

Rebecka said...

Ghu vilken bra tävling, jag är verkligen i behov av en almanacka, mitt liv är kaos utan en kalender =S

(min gmail är aritwe@...)

ylva sjöberg said...

Åhh jag vill jätte gärna vara med! är i stort behov av en almenacka då jag är rätt dålig på att komma ihåg saker

Amanda said...

Skulle vara perfekt present till mig som inte kan hålla ordning på någonting! Haha! :)

mail: amanda@boppi.ax

SoffiZ-Oliwers mamma said...

Jag är gärna med och tävlar! Jag behöver verkligen en almanacka. Det är mitt jobb, sambons jobb, dagis, hämta, lämna osv. Jag är beroende av en almanacka:)


SoffiZ8210@hotmail.com

Leila said...

Jag är gärna med, behöver en almanacka nu när jag börjar skolan :)
Har länkat: http://butterflys.blogg.se/2010/august/98-vinn-personlig-almanacka.html

Linda said...

eftersom jag är en riktig lapplisa med lappar i princip hela huset så är jag verkligen i behov av en almanack så detta vore toppen för mig :)

Länkar här
http://familjengranberg.blogg.se/2010/august/vinn-en-personlig-almanacka-1.html

Hoppas på tur
Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Linda said...

Jag vill gärna ha en chans att vinna!

mail: hemma snabel-a appelklyftig punkt com

Jenny said...

Vill vara med och tävla! :D

(purplecentipede@live.se)

JoHaNNa said...

jag är verkligen i behov av en ny kalender då min har blitt gammal. nu när skolan börjar och alla möten hot och dit så är jag verkligen i behov av en kalender. skulle jue va xtra kul att vinna en som man kan designa själv :) så nu håller jag tummarna stenhårt... :)

Grazyna said...

jag vill vinna!

grazyna.larsson@gmail.com

Linda said...

Jag är också gärna med

linda.stjernstrom[at]hotmail.com

Anonymous said...

Hejsan!
Jag vill gärna vara med! Har länkat från min blogg: http://enheltnykarriar.wordpress.com/2010/08/06/personlig-almanacka-128/

/Ulrika
emkas@live.se

Mamma Mia said...

Jag tar med glädje en lott, almenackorna är super bra kan verkligen rekommendera dessa..vann jag skulle jag ge en till en vän som ska till Bolivia ett halvår,,hon får inte glömma oss

Diimans said...

åå jag behöver verkligen en almanacka nu när jag börjar i nian! Betyg och allt! verkligen kämpigt och mycket att ha reda på, då behöver jag en alamacka! En personlig är inte fel! :D Såå I´M IN! :D håller tummarna!

kram<3

Diimans said...

glömde skriva : dtwiiind@hotmail.com

ska tipsa min tvillingsyster nu! :D kram igen

Isabelle said...

Jag är gärna med och tävlar om almenackan.. Perfekt nu när jag ska plugga min sista termin :)

Mvh Isabelle

Anonymous said...

jag är med! martina_holst@hotmail.com

Anonymous said...

jag vill gärna vara med och tävla om vinsten. adolf.carlzon@hotmail.com

evamar said...

Åh, en sån behöver jag. Länkar såklart:

http://evamar.blogg.se/2010/august/almanacka-9-aug.html

suss said...

Har städat handväskan (tog ett tag) och slängt min trasiga filofax där jag haft allt. Nu har jag en plånbok där det bara finns plats för kort och pengar. Almanacksdelen är en olöst fråga för tillfället. En egendesignad almanacka vore kanon, för nu när semestern är slut, börjar alla åtaganden igen, men tider som ska passas och kommas ihåg!! Hoppas jag lyckas vinna en denna gången!
= )

Anonymous said...

Är gärna med i utlottningen! /Kristin (hakr0003@student.umu.se)

Mamma Mia said...

nytt jobb nytt liv klart man behöver en ny almenacka...kramiz

Linnea said...

Jag vill vara med! :D Behöver en ny kalender nu när jag ska börja gymnasiet!

Linnea said...

Oj, glömde skriva min mail.
linnea_he94@hotmail.com

Lenore said...

Hejhej!
Tack! :D
Jag har skickat ett mail till dig :)